سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تمریناتی برای لاغر شدن پشت کامپیوتر

 

 

تمرین شماره 2 پشت کامپیوتر

 

همیشه پشت کامپیوتر، ماهیچه‌های شکم‌تان را منقبض کنید و تا حد ممکن بالاتنه تان به را به سمت جلو گرد کنید، سپس به آهستگی صاف شوید. این حرکت باید از شکم شروع شود. این تمرین را 3 بار تکرار کنید.

 

 

تمرین شماره 3 پشت کامپیوتر

 

روی صندلی‌تان بنشینید، تا جایی که می‌توانید زمین را با پایتان به عقب برانید (پاهایتان را به زمین فشار دهید)، طی 8 ثانیه این حرکت را 4 بار انجام دهید. همزمان، در حالی که کف دست‌هایتان روبه روی هم هستند، بازوهایتان را به سمت بالا بکشید سپس شانه‌هایتان را به سمت پایین بیاورید.

 

 

پیشنهاد ویژۀ ما برای شما

 

اگر شرایط کارتان به شکلی است که تمام روز را باید پشت کامپیوتر بنشینید، به طور منظم زمان‌هایی را به ایستادن یا قدم زدن اختصاص دهید، البته باید دقت کنید که حتماً صاف بایستید: این حرکت مانع بی‌حسی و دردهای کمر و پشت می‌شود.

 

منبع:seemorgh.com

  تهیه و تنظیم : پایگاه تکناز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: جمعه 6 آبان 1390برچسب:لاغری,لاغری گرفتن,رژیم لاغری,روشهای لاغری,چگونگی کاهش وزن,راههای کاهش وزن,کاهش وزن,چربی های اضافی,آب شدن چربی ها,پزشکی ,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
با سلام خدمت شما کاربران گرامی! از اینکه به این وبلاگ سر زدید بی نهایت سپاسگذاریم و امیدوارم که لحظات خوب و جذابی را در هنگام بازدید از این وبلاگ داشته باشید. من میثم جعفری اریسمانی متولد 1360 ، متولد و ساکن شهرستان نطنز و فارغ التحصیل کارشناسی رشته روانشناسی می باشم و این وبلاگ را با هدف سرگرم شدن شما عزیزان ایجاد کردم که امیدوارم بتوانم در این راستا گامهای مفید و مؤثری را بردارم انشاء الله.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to funweb.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

باکس هوشمند ام دی پارس